Ingezonden persbericht

Hit van Cor Kouwenaar dreigt een hit te worden.

Gisteren was Cor Kouwenaar hoogstpersoonlijk in RTL Boulevard om zijn nieuwe feestplaatje te promoten. De man, die tijdens de verkiezingen Lijst Vroegâh (al 500.000 bezoekers op de site van Lijst Vroegâh!) heeft opgericht, stort zich alweer op de volgende uitdaging. Een feestplaatje voor carnaval of skihut. Met de pakkende tekst: "Vroegâh was alles beter. Was een onderbroek geen veter. Kwam het bier nog per meter," gaat Cor voor de Gouden Langspeelplaat.

Gelukkig staat Cor niet alleen. De aardappelfabrikant CêlaVíta steunt zijn reclameheld Cor Kouwenaar met zijn actie. Iedereen krijgt op de site www.vroeger.nl de mogelijkheid om de hit van Cor Kouwenaar gratis te downloaden. Lekker modern met het goede van vroegâh, toch? Speciaal voor u heeft Cor bij deze mail een sneak voorproefje van zijn feesthit 'Vroegâh' gedaan.

Volgens Cor hunkeren de mensen vandaag de dag naar het goede van vroegâh. Een tijdsverschijnsel dat met de discussie rond de 'normen en waarden' volgens een opgeluchte Cor eindelijk de politiek heeft bereikt. "Ik vertolk met mijn hit de stem van het volk," zegt Cor Kouwenaar trots, "Eindelijk een carnavalsplaatje waar je over na kan denken tijdens het meezingen!."

Bel voor meer informatie of voor de single met Dick van der Lecq, Van Walbeek Etcetera: 020-5161000

Deel: ' Carnavalsplaat Vroegâh dreigt hit te worden '




Lees ook