Gemeente Zoetermeer

Nieuwe aanpak arbeidsmarktcommunicatie

Vanaf 15 maart a.s. start de gemeente Zoetermeer met een gewijzigde aanpak arbeidsmarktcommunicatie. Het thema van de advertenties is 'Zoetermeer is klaar voor de volgende fase. Jij ook?' De nieuwe aanpak is gericht op de toekomst. Het blijft namelijk van belang goed opgeleid personeel te werven en deze medewerkers - met behulp van een goed arbeidsvoorwaardenpakket - voor de organisatie te behouden. Bovendien is er een toenemende uitstroom van personeel als gevolg van de pensioengerechtigde leeftijd. Om het bestaande budget efficiënter te besteden is gekozen om in plaats van ad hoc individuele personeelsadvertenties te plaatsen, de advertenties nu te clusteren en te publiceren in verschillende bladen. Belangrijk verschil met de bestaande personeelsadvertenties is de combinatie met citymarketing. Via de advertenties wordt ook een relatie gelegd met de identiteit en ontwikkeling van de gemeente en het beeld van de stad. Zoetermeer laat zich daarin zien als een nieuwe toekomstgerichte stad die geworteld is in een oud verleden.

Laatste wijziging: 14-03-2003

Zoekwoorden:

Deel: ' Gemeente Zoetermeer start nieuwe aanpak arbeidsmarktcommunicatie '




Lees ook