SKYRADIO

'Leef een jaar gratis'-actie meest succesvolle internetactie o

De 'Leef een jaar gratis' -actie van Sky Radio 100.7 FM heeft sinds 10 juni al bijna 350.000 bezoekers naar de site van Sky Radio getrokken. Bovendien heeft het populaire radiostation, sinds de start
van de actie, al ruim 1,5 miljoen pageviews op haar site geregistreerd. Door deze enorme response is de 'Leef een jaar gratis' -actie nu al een van de meest succesvolle radio- en internetacties ooit.

In totaal hebben via e-mail ruim 150.000 luisteraars daadwerkelijk meegedaan met de actie. Ook via SMS hebben nog eens tienduizenden luisteraars gereageerd om kans te maken op een jaar gratis leven.

Tot en met 30 juni geeft Sky Radio 100.7 FM iedere dag de naam van een artiest door. Luisteraars van het non-stop muziekstation hoeven deze naam slechts te sms-en naar het nummer 4111 of via e-mail door te geven om in aanmerking te kunnen komen voor deze hoofdprijs.

De winnaar van de 'Leef een jaar gratis'-actie wint onder andere een
jaar lang iedere week 500,- euro op zijn Rabo
Internetspaarrekening, gratis vakanties, gratis boodschappen, gratis
bellen, een droomauto, een volledig doorbetaalde huur/ hypotheek en nog veel meer.

Sky Radio 100.7 FM organiseerde vorig jaar voor het eerst de succesvolle 'Leef een jaar gratis' actie. De reacties waren toen eveneens overweldigend, maar dit jaar wordt alles overtroffen. De actie van Sky Radio is ook dit jaar de grootste prijs die wordt weggegeven op de Nederlandse radio.

Sky Radio 100.7 FM
Met circa 5 miljoen verschillende luisteraars per week is Sky Radio 100.7 FM al jaren het best beluisterde radiostation van Nederland. Slechts onderbroken door nieuws, weer en verkeersinformatie wordt 24 uur per dag non-stop de meeste popmuziek uitgezonden.

Niet voor publicatie

Voor meer informatie over de actie kunt u contact opnemen met Fiona Cordes via e-mail fiona.cordes@skyradio.nl of telefonisch,
035-699 1007

18 jun 02 14:51

Zoekwoorden:

Deel: ' 'Leef een jaar gratis'-actie meest succesvolle internetactie '




Lees ook