Korps: Groningen, plaats: Diverse 31-01-2003
Persberichten Regiopolitie Groningen
Vrijdagmiddag 31 januari 2003

Winschoten: bestuurster gewond na botsing
Een 18-jarige inwoonster van Winschoten is vrijdagmorgen gewond geraakt, nadat ze met haar auto tegen een lantaarnpaal was gebotst Het ongeval gebeurde op de Sint Vitusholt toen ze even niet goed oplette omdat ze vanweg beslagen ruiten de verwarming van de auto wilde bijstellen. Ze is met nekklachten en een hoofdwond overgebracht naar het plaatselijk ziekenhuis. De auto liep flinke schade op.

Groningen: winkeldief moet nog 101 dagen zitten Een 36-jarige Stadjer is vrijdagmorgen aangehouden voor diefstal uit een magazijn van een supermarkt aan de beren in Groningen Hij was het magazijn ingelopen en had een voorraadje bokkepootjes meegenomen omdat hij honger had. Personeel hield de man aan en leverde hem uit aan de politie. Hij gaf in eerste instantie een valse naam op, maar werkte later mee. Aan het politiebureau bleek dat de verdachte nog 101 dagen te goed had. Hij is meteen overgebracht naar de parketpolitie voor het ondergaan van de straf.

Groningen: flinke schade bij botsing; politie op zoek naar getuigen De politie is op zoek naar getuigen van een botsing op het Julianaplein in Groningen dat vrijdagmiddag tegen 14.00 uur plaatsvond tussen twee personenautos. Hierbij ontstond aan beide voertuigen flinke schade. Beide autos zijn door een bergingsbedrijf afgevoerd. Een 52-jarige automobiliste uit Peize reed vanaf de A28 uit de richting Haren de kruising op, op het moment dat de andere, een 47-jarige inwoner van Smilde vanaf de Weg der Verenigde Naties de kruising opreed vanuit de richting Hoogkerk. Uit het onderzoek wordt niet duidelijk of er sprake was van door rood licht rijden. Eventuele getuigen worden verzocht contact op te nemen met het politiebureau in Haren, telefoon 0900-8844.

Inlichtingen, Afdeling Communicatie, 0900-8844 (lokaal tarief)

Deel: ' Persberichten Regiopolitie Groningen 31-01-2003 '