Politie Hollands Midden
Datum: 31 januari 2003

Verkeersongeval Katwijk
Op vrijdag 31 januari omstreeks 07.50 uur vond een aanrijding plaats tussen een vrachtwagen en een bestelauto. De vrachtwagenchauffeur, een 40-jarige man uit Ijmuiden, wilde met zijn vrachtwagen vanaf de Zwarteweg achteruit een bouwterrein opdraaien maar zag hierbij de bestelauto over het hoofd die eveneens op de Zwarteweg reed in de richting van de Keplerlaan. Ondanks remmen en naar rechts ontwijken door de 22-jarige bestuurder van de bestelauto wist deze een aanrijding niet te voorkomen. De bestelauto reed tegen de rechterzijde van de vrachtwagen aan en kwam tegen een lantaarnpaal tot stilstand. De 22-jarige man uit Noordwijk werd ter plaatse door ambulancepersoneel aan een wond in het gezicht behandeld. Door de aanrijding was de gehele rijbaan geblokkeerd. Deze is aan beide zijden afgezet.

Bedrijfsongeval Koudekerk aan den Rijn
Op vrijdag 31 januari omstreeks 10.25 uur vond een bedrijfsongeval plaats aan de Hoogewaard. Een 31-jarige Alphenaar werd met rugletsel en een hoofdwond overgebracht naar het LUMC toen hij van ongeveer vier meter hoogte naar beneden was gevallen. De Alphenaar stond op de lepels van een heftruck en was bezig afval in een container te gooien toen hij door nog onbekende oorzaak naar beneden viel. Een collega trof de Alphenaar op de grond aan. De Arbeidsinspectie is in kennisgesteld.

Aanhoudingen Leiden
De politie heeft op vrijdag 31 januari omstreeks 14.10 uur twee mannen van 20 en 31 jaar zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden op verdenking van woninginbraak. Een getuige meldde even voor 14.00 uur een verdachte situatie aan de politie. Twee mannen zouden zich verdacht ophouden bij een flatgebouw aan het Virulypad. De ter plaatse gekomen politie wist de twee verdachten na een onderzoek in het flatgebouw in één van de woningen aan te houden.

Bureau Communicatie Telefoon 071 - 5459800 Fax 071 - 5459326 ---- --

Deel: ' Politiebericht Hollands Midden 31-01-2003 '