vbv De Graafschap Kaartverkoop NEC - De Graafschap

Op vrijdag 21 februari a.s. speelt De Graafschap om 20.00 uur uit tegen NEC. Op de wedstrijddag rijden er supportersbussen naar Nijmegen. Kaarten incl. busreis, kosten ? 13,00 voor Vriendenkringleden en ? 18.00 voor niet-leden. Kaartverkoop voor leden tijdens de thuiswedstrijd tegen Heerenveen op 16 februari. Kaartverkoop voor leden én niet leden op maandag 17 februari a.s. van 18.30 tot 19.30 uur in de fanshop onder de roltrap van stadion De Vijverberg. De voorverkoop is alleen voor seizoenkaarthouders. De bussen vertrekken op 21 februari om 18.00 uur vanaf de markthal in Doetinchem.

Voor deze wedstrijd geldt géén verplichte buscombi, de kassa's bij NEC zijn niet geopend, vrije kaartverkoop via de Ticketbox. Er geldt een clubcard verplichting.

Kaartverkoop De Graafschap - Roda JC
Op vrijdag 28 februari speelt De Graafschap om 20.00 uur thuis tegen Roda JC. Voor deze wedstrijd zijn kaarten te koop via de Ticketbox, (s)cc verplicht. Bij de receptie van stadion De Vijverberg kunnen zonder clubcardverplichting kaartjes worden gekocht.

De kassa's zijn, indien de wedstrijd niet is uitverkocht, op de wedstrijddag geopend (zie teletekst 666). De kassa's van het bezoekersvak zijn op de wedstrijddag gesloten.

Zoekwoorden:

Deel: ' Supportersbussen naar Nijmegen voor NEC - De Graafschap '